اخبار, هافکو

جشنواره یلدای تو؛ شب تحقق آرزوهایت…

جشنواره یلدای تو؛ شب تحقق آرزوهایت...

شب یلدا شب آرزوهاست

شب یلدا شب آرزوهاست. هر کدوم از ما آرزوهای کوچک و بزرگ و رنگارنگی داریم. یکی آرزو داره پولدار بشه، یکی آرزو داره سلامتیش رو بدست بیاره، یکی آرزو داره همه دنیا رو بگرده… . بچه های تیم هافکو هم آرزوشون اینه که تمام مردم ایران کتابخون بشن تا هر روز کلی کتاب از هافکو براشون ارسال کنند.

کتابخون ها آرزوهای جالبی دارند. مثلا ممکنه آرزو کنند به جای بارون از آسمون کتاب بباره. یا شاید دوست داشته باشند توی یه جزیره زندگی کنند که اطرافش دریایی از کتاب باشه. البته اولین آرزوی کتابخون ها اینه که یه روزی تمام کتاب های خریده و نخونده شون رو تموم بکنن:) آرزو کردن که عیب نیست!

ما در برآورده کردن آرزوهای کتابخون ها سهم داریم

هافکو به عنوان فروشگاه اینترنتی کتاب، دوست داره سهم کوچکی از تحقق آرزوهای کتابخون ها رو بر عهده داشته باشه. اصلا از روز اول که سنگ بنای هافکو گذاشته شد، هدف همین بود. هافکو شاید نتونه هرکسی رو به «هرچه» که آرزو داره برسونه؛ اما دوست داره کتابخون ها رو به «هر کتابی که آرزو دارند» برسونه.

یلدا معروف به «شب آرزوها» ست. هافکو قصد داره در تحقق آرزوی شما نقشی داشته باشه.

%91 تخفیف روی تمام محصولات هافکو

فروشگاه هافکو در روز «جمعه سیاه» (بلک فرایدی) روی تمام محصولاتش %90 تخفیف اعمال کرد. اما در این میان تعدادی از همراهان هافکو موفق به ثبت سفارش با این تخفیف نشدند. ما قول دادیم که برای این دوستان جبران خواهیم کرد.

هافکو عمل می کند، شعار نمی دهد؛ آنچه در «بلک فرایدی» هافکو گذشت

اکنون در جشنواره «یلدای تو» که در تاریخ 30 آذر اجرا خواهد شد تخفیف شوکه کنندۀ %91 درصد را روی تمام محصولات سایت اعمال خواهیم کرد. این بار هیچ کس از تخفیف جا نمی ماند و همه خرید خواهند کرد.

قوانین و شرایط شرکت در جشنواره «یلدای تو»

همانطور که در بالا ذکر شد، هدف جشنواره «یلدای تو» این است که هر کتابخوان بتواند به کتاب دلخواهش برسد. بنابراین برای رعایت عدالت مجبور هستیم محدودیت هایی را اعمال کنیم. در این جشنواره تخفیف 91% روی تمامی کتاب های عمومی فروشگاه اینترنتی هافکو اعمال می شود به این معنی که شما حق انتخاب بسیار زیادی دارید. اما در نهایت امکان سفارش تعداد محدودی کتاب را با این تخفیف دارید.

هر فرد حق سفارش 1 کتاب با تخفیف 91% را دارد. به این دلیل که افراد بیشتری بتوانند از این تخفیف استفاده کنند. بنابراین اگر به هر نحوی ثابت شود یک فرد با اکانت های متفاوت چندین بار ثبت سفارش انجام داده باشد، فروشگاه هافکو حق دارد یکی از سفارش ها را به انتخاب خود ارسال کرده و مابقی را لغو کند. برای تشخیص این موضوع اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی های یکسان، شماره های همراه یکسان، کارت های بانکی مشابه، آدرس های یکسان و آی پی (IP) های مشابه مورد بررسی قرار می گیرند.

تمامی اکانت هایی که در «جمعه سیاه» از تخفیف 90 درصدی استفاده کرده اند امکان استفاده از تخفیف های جشنواره «یلدای تو» را ندارند.

نحوه دریافت و استفاده از کد تخفیف 91% در جشنواره «یلدای تو»

فروشگاه هافکو برای تصمیم گیری در نحوه اجرای جشنواره «یلدای تو» به طور فعال با مخاطبان خود در ارتباط بوده و نظر ایشان را در تصمیم گیری ها لحاظ کرده است. در نهایت شرایط دریافت و استفاده از کد تخفیف 91% را با همفکری و نظر مشتریان و همراهان هافکو مشخص کردیم که در ادامه مطالعه می کنید.

در اینستاگرام هافکو از مخاطبان پرسیده شد:« چگونه و در چه بازه زمانی تخفیف 91% را ارائه کنیم؟ اگر بازه زمانی کوتاه باشد خیلی ها تخفیف را از دست می دهند و اگر بازه زمانی طولانی باشد احتمال ورشکست شدن هافکو وجود دارد.» دوستان نظرات مختلفی دادند و در نهایت بین دو گزینه رأی گیری صورت گرفت: 1-تخفیف در بازه زمانی کوتاه فعال باشد اما به میزان 91% باشد. 2-تخفیف در بازه زمانی طولانی فعال باشد اما طیف مختلفی از تخفیف ها را شامل شود (برای مثال 70، 80 و 91 درصد) که 51 درصد از رأی دهندگان به گزینه 2 رأی دادند.

جشنواره تخفیف «یلدای تو» از ساعت 11 صبح روز شنبه 30 آذر آغاز می شود و تا ساعت 15 ادامه دارد. از لحظه آغاز جشنواره یک گردونه شانس در صفحه اول وبسایت هافکو قرار می گیرد که شامل تخفیف ها 65، 70، 75، 80، 85 و 91 درصد می باشد. شرکت کنندگان “نام و نام خانوادگی” و “ایمیل” خود را وارد کرده و با قوانین (که در بالا ذکر شد) موافقت کرده و گردونه را به حرکت در می آورند. پس از اینکه گردونه متوقف شد یک کد تخفیف بطور شانسی از بین کد های ذکر شده به ایمیل شرکت کننده ارسال می شود. کد تخفیف دریافتی روی تمام کتب عمومی، حتی کتاب هایی که دارای تخفیف هستند، اعمال می شود. این تخفیف روی گران ترین کتاب در سبد خرید شما اعمال می شود.

آخرین اخبار جشنواره به طور لحظه ای در اینستاگرام هافکو اطلاع رسانی می شود.

جهت هدایت به اینستاگرام هافکو کلیک کنید

نوشته های مرتبط

3 فکر در مورد “ جشنواره یلدای تو؛ شب تحقق آرزوهایت…

  1. f.faghanii1998 گفت:

    من تخفیف ۷۰ درصدی برنده شدم ولی کدی برای من نیومد

    1. hafco گفت:

      احتمالا ایمیل تون رو اشتباه وارد کردید. به شماره واتس اپ زیر پیام بدید تا کدتون رو براتون ارسال کنند.
      09022581149

  2. مریم سهرابی گفت:

    👍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *