اخبار, هافکو

آشنایی با سیستم کسب درآمد از هافکو یا افیلیت (Affiliate)

HAFCO AFFILIATE MARKETING

افیلیت مارکتینگ یا سرویس همکاری در فروش یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی است. در این مقاله قصد داریم شما را با سیستم کسب درآمد از هافکو یا افیلیت مارکتینگ آشنا کنیم تا شما هم بتوانید به راحتی از این طریق کسب درآمد کنید.

همکاری در فروش هافکو یا affiliate marketing چیست؟

افیلیت مارکتینگ نوعی از فروش پورسانتی اما در قالب آنلاین و بر اساس تکنولوژی های جدید است. سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ (بازاریابی پورسانتی) در واقع یک روش بازاریابی بر اساس عملکرد است که در آن صاحب یک کسب و کار (هافکو) یک لینک اختصاصی در اختیار افراد دیگر (بازاریاب) قرار می دهد و بازاریاب پیشنهاد خرید محصولات هافکو را در وب سایت، صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام و… خود قرار می دهد و به ازای هر مشتری که از طریق لینک بازاریاب وارد وب سایت هافکو شود و اقدام به خرید کند کمیسیونی توسط هافکو به بازاریاب تعلق می گیرد.
به عبارت دیگر افیلیت مارکتینگ روشی ‌ست که در آن شخصی که وب‌سایت، صفحه‌ی اینستاگرام، کانال تلگرام، توئیتر و یا هر رسانه‌ی آنلاین دیگری در اختیار دارد، کالایی از هافکو که به آن علاقه دارد را پیدا کرده و آن را تبلیغ می‌کند و به ازای هر فروش یا کلا هر نوع بازدهی، درصدی از هافکو دریافت می‌کند.
افیلیت مارکتینگ هافکو از سه گروه اصلی تشکیل می شود:

  • فروشگاه هافکو: که قصد دارد خدمات یا کالاهایش را از طریق رسانه‌ی افیلیت به فروش برساند.
  • افیلیت (بازاریاب): افرادی که رسانه‌ای با تعداد قابل توجهی مخاطب در اختیار دارند و با قرار دادن لینک‌های وب‌سایت هافکو در وب‌سایت یا صفحه‌ی شبکه‌ی اجتماعی‌شان به عنوان رسانه‌ی برون سازمانی عمل می‌کنند و از این طریق درآمد کسب می‌کنند.
  • کاربران (خریداران): کسانی که روی لینک اختصاصی بازاریاب کلیک می کنند و وارد سایت هافکو می شوند و اقدام به خرید می کنند.

روش کار به این صورت است که شخص بازاریاب در این سیستم ثبت نام می کند و یک لینک افیلیت خاص به او تعلق می گیرد. این لینک را در وب سایت یا شبکه اجتماعی خود قرار می دهد و هر فردی که روی آن کلیک کند یک کوکی به Browser آنها اضافه می شود که از آن طریق می توان محل ورود مشتری را مشخص کرد و فهمید از سوی کدام بازاریاب وارد شده است.

سیستم کسب درآمد از هافکو برای چه کسانی مناسب است؟

در سیستم کسب درآمد هافکو هر کس می تواند با یک عضویت ساده و کمک به فروش کتاب ها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند. در این روش همه می توانند به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام و اینستاگرام و یا سایت، کانالی برای کسب درآمد آنلاین خود ایجاد کنند.

سیستم کسب درآمد هافکو می تواند منبع درآمد خوبی برای نوجوانان، جوانان، خانم های خانه دار، وبمسترها و یا هر فردی باشد که می خواهد لذت کسب درآمد در خانه را تجربه کند و یا به فکر ایجاد یک منبع درآمدی جدید است.

همکاری در فروش هافکو در هر پلتفرم آنلاینی و برای هر کسی امکان پذیر است. فقط کافی است یک وب سایت، کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام داشته باشید و نیازی هم به تعداد زیادی مخاطب نیست اگر حتی یک نفر هم به خرید ترغیب شود شما کمیسیون تان را دریافت می کنید. به عنوان مثال برای همکاری در فروش تلگرام، لینک فروشگاه هافکو را در کانال تلگرامی خود قرار دهید و به ازای خرید هر مشتری پورسانت بگیرید.

سیستم کسب درآمد از هافکو چه مزیت هایی دارد؟

افیلیت مارکتینگ فرصت بسیار خوبی برای شخص بازاریاب است تا بدون نیاز به تولید یا انبارداری، محصولات مورد نظر خود را به فروش برساند.

فروشگاه هافکو با در اختیار داشتن زیرساخت مناسب برای تهیه و تامین، انبارداری، پردازش سفارشات، لوجستیک و حمل و نقل کتاب، این امکان را در اختیار فروشندگان و بازاریابان کتاب قرار داده است تا بدون داشتن دغدغه ی موارد فوق از این امکانات استفاده کنند و به فروش و کسب درآمد بپردازند. در واقع بازاریاب بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه گذاری، هزینه یا ریسک درآمد کسب می کند.

همین حالا شروع به کسب درآمد کنید!

اگر به فروش کتاب علاقه مند هستید و قصد دارید با ترغیب مخاطبان خود به خرید کتاب کسب درآمد کنید، همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید و در فرم باز شده ثبت نام کنید.

همچنین می توانید آموزش تصویری مراحل ثبت نام در سیستم کسب درآمد از هافکو و تبدیل شدن به بازاریاب را در لینک زیر ببینید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *