دانشگاه پیام نور

تغییر و تعیین دانشگاه محل آزمون پایان ترم

تغییر و تعیین دانشگاه محل آزمون های پایان ترم نیمسال دوم ( بهار96 )
زمان: از 1396/02/02 الی 1396/02/18

جزئیات انتخاب دانشگاهِ محل امتحانات پایان ترم مقطع کارشناسی ارشد و مهمان اضطراری برای مقطع کارشناسی

1- در تعیین محل آزمون، دانشجو مجاز به انتخاب هر مرکزی می باشد. مهم نیست که مرکز مورد نظر شما ارشد داشته باشد یا خیر و یا رشته شما را داشته باشد یا خیر.

2- پس از ثبت درخواست، توجه داشته باشید که تمام درخواست ها با هم و بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست تایید خواهند شد. در طول این مدت قابل ویرایش بوده و منتظر تایید و موافقت بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست باشید.

3- این موضوع برای شهر تهران استثنا می باشد. دانشجویان فقط از چهار مرکز موجود در شهر تهران پیام نور تهران شمال(رشته های فنی و مهندسی)، پیام نور تهران غرب(رشته های مدیریت و حسابداری)، پیام نور تهران شرق(رشته های علوم پایه) و پیام نور تهران جنوب(رشته های علوم انسانی) یعنی فقط مرکزی را می توانند انتخاب کنند که رشته آنها را داشته باشد! اگر رشته دانشجو در هیچ یک از چهار مرکز تهران وجود نداشت، هر کدام را که بخواهند می توانند انتخاب کنند(دانشجویان پیام نور تهران برای انتخاب سایر شهر های ایران منعی ندارند).

4- در تعیین محل آزمون، شهریه و استاد تغییری نخواهد کرد و فقط محل آزمون پایان ترم دانشجو تغییر خواهد می کند.

5- دانشجویان برون مرزی مجاز به انتخاب مرکز آزمون نمی باشند.

6- اجباری برای تعیین محل آزمون وجود ندارد و در صورت عدم تعیین محل آزمون در سیستم گلستان امتحانات دانشجویان در همان مرکز خود برگزار می شوند.

7- تعیین محل آزمون دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از طریق سیستم گلستان انجام می شود و دانشجویان کارشناسی از طریق کاربران استانی صورت می گیرد.

8- دانشجویان بدهکار پس از 24 ساعت از زمان پرداخت شهريه قادر به انتخاب محل آزمون خود مي باشند.
ورود به منوی 1- آموزش 2- دانشجو 3- درخواست ها 4- انتخاب محل آزمون

جهت اطمینان از تعیین محل آزمون خود باید گزارش 428 (کارت آزمون) را دریافت نموده و در قسمت مرکز/واحد امتحان، مرکز/واحد انتخاب شده را مشاهده و در صورت مغایرت، در اسرع وقت به مرکز محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *