object(WP_Post)#17610 (24) { ["ID"]=> int(216048) ["post_author"]=> string(5) "22933" ["post_date"]=> string(19) "2024-04-24 12:27:42" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 07:57:42" ["post_content"]=> string(470) "کتاب حاضر در هشت فصل به مسائلی همچون شناسایی خلأ، استراتژی، ابتکارات استراتژیک، مزایا، اولویت بندی، نقشه راه، اندازه گیری و مدیریت و ارزیابی می پردازد. این کتاب را انتشارات "دفتر پژوهش های فرهنگی" منتشر کرده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو به فروش می رسد." ["post_title"]=> string(158) "فاصله بین استراتژی و اجرا (۸ رکن تحول برای موفقیت در کسب و کار) نشر دفتر پژوهش های فرهنگی" ["post_excerpt"]=> string(17) "گرگ هاردن" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(194) "%d9%81%d8%a7%d8%b5%d9%84%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7-%db%b8-%d8%b1%da%a9%d9%86-%d8%aa%d8%ad%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%b1" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-04-24 18:31:48" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 14:01:48" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(49) "https://hafco.ir/?post_type=product&p=216048" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "product" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }