وزن | 650 g |
---|---|
ابعاد | 23.5 × 16.5 × 2.5 cm |
نویسنده | ژان لوئی بارسو, سوزان سی. شنایدر |
مترجم | داود ایزدی سرشت, سید محمد اعرابی |
ناشر | دفتر پژوهش های فرهنگی |
موضوع | مدیریت |
نوع جلد | شومیز |
قطع | وزیری |
تعداد صفحات | 477 |
تعداد جلد | 1 |
شابک | 9646269591 |
زبان | – |
مسائل مشترکی در سازمان ها وجود دارند که شماری آن را فرهنگ می نامند، اما می توان آن را استراتژی نیز نامید. فرهنگ مجموعه ای از راه حل ها برای مشکلات ناشی از تطابق بیرونی و انسجام درونی است. همین تعریف را می توان برای استراتژی نیز به کار برد. فرهنگ بر سیاست ها و روش های مدیریت منابع انسانی در زمینه انتخاب، جامعه پذیری، آموزش، ارزیابی عملکرد، جبران خدمت و توسعه مسیر شغلی مؤثر است. تربیت مدیران بین المللی یکی از راه کارهای «مدیریت تفاوت های فرهنگی» است. علاوه بر افراد و گروه ها، سازمان ها نیز ناچار به تدوین و اجرای استراتژی مشخصی در مقابل تفاوت های فرهنگی هستند. نادیده گرفتن، به حداقل رساندن و به کارگرفتن تفاوت های فرهنگی از اصلی ترین استراتژی های هر سازمان جهانی است. یک سازمان وقتی جهانی می شود که تفاوت های فرهنگی را به عنوان یک منبع و فرصت نگریسته و با استفاده از آنها بتواند در عرصه بین المللی مزیت رقابتی جدیدی خلق نماید. این کتاب را نشر «دفتر پژوهش های فرهنگی» به چاپ رسانده و توسط فروشگاه اینترنتی هافکو به فروش میرسد.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.