نگارش پایان نامه

پایان نامه ارشد بازاریابی و آشنایی با این رشته

گرایش بازاریابی یکی از گرایشات رشته مدیریت می باشد و دانشجوی در حال تحصیل پس از گذراندن دروس تخصصی این رشته، ملزم به ارائه ی پایان نامه ارشد بازاریابی و استفاده از مهارت ها و تجربیات خود در گرد آوری و نگارش پایان نامه می باشد.

هدف این رشته و الزامی بودن تهیه ی پایان نامه، آشنایی کامل با وظیفه ها و تعهدات یک سازمان یا شرکت بازرگانی و بازار مصرف می باشد. دانشجویان این رشته و سایر رشته های مدیریت بازرگانی در تشخیص مسئله های مرتبط با مدیریت و فروش، گرد آوری و آنالیز اطلاعات، مشکلات شناسایی بازار های فروش، گسترش بازار فروش و غیره، ارزیابی و ارائه ی راه حل های متعدد درباره ی مسائل و مشکلات، به اجرا درآوردن تصمیم های گرفته شده، گسترش توانایی افراد در تشخیص شرایط متغیر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و همچنین مشکلات به وجود آمده و متأثر از تکنولوژی و پیشرفت علوم و سایر مسائل، که به گونه ای در کسب و کار و بازار فروش اثر گذارند می باشد، که با آموزش این دانشجویان و ارائه ی پایان نامه ارشد بازاریابی و مطرح کردن ایده و طرح های فارغ التحصیلان این رشته انتظار می رود تا بخشی از مشکلات بازار فروش در جوامع تا حدودی کم رنگ تر شود.

پایان نامه ارشد بازاریابی و دروس اصلی این رشته

دانشجویان رشته بازاریابی نیز مانند سایر گرایشات رشته ی مدیریت بازرگانی دارای چارت درسی و تعدادی واحد اصلی و پایه و تخصصی می باشند که در تهیه ی پایان نامه ارشد بازاریابی در پایان دوره می توانند از آن ها بهره بگیرند که در این اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

مدیریت منابع انسانی پیشرفته

تئوری های مدیریت پیشرفته

تحلیل آماری

مدیریت استراتژیک پیشرفته

بازارشناسی و مسائل بازاریابی

مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

حسابداری مدیریت

تحقیق در عملیات پیشرفته

اقتصاد مدیریت

سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته

تحقیقات بازاریابی

بازاریابی صنعتی

رفتار مصرف کننده

سمینار در مسائل بازاریابی

دانشجویان این رشته با ارائه ی پایان نامه ای مرغوب و با کیفیت می توانند استعداد های خود را در این زمینه نیز محک بزنند.

توصیه مطالعاتی گروه هافکو: مباحث بنیادین در بازاریابی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *