object(WP_Query)#17607 (51) { ["query"]=> array(2) { ["post_type"]=> string(7) "product" ["posts_per_page"]=> int(10) } ["query_vars"]=> array(63) { ["post_type"]=> string(7) "product" ["posts_per_page"]=> int(10) ["error"]=> string(0) "" ["m"]=> string(0) "" ["p"]=> int(0) ["post_parent"]=> string(0) "" ["subpost"]=> string(0) "" ["subpost_id"]=> string(0) "" ["attachment"]=> string(0) "" ["attachment_id"]=> int(0) ["name"]=> string(0) "" ["pagename"]=> string(0) "" ["page_id"]=> int(0) ["second"]=> string(0) "" ["minute"]=> string(0) "" ["hour"]=> string(0) "" ["day"]=> int(0) ["monthnum"]=> int(0) ["year"]=> int(0) ["w"]=> int(0) ["category_name"]=> string(0) "" ["tag"]=> string(0) "" ["cat"]=> string(0) "" ["tag_id"]=> string(0) "" ["author"]=> string(0) "" ["author_name"]=> string(0) "" ["feed"]=> string(0) "" ["tb"]=> string(0) "" ["paged"]=> int(0) ["meta_key"]=> string(0) "" ["meta_value"]=> string(0) "" ["preview"]=> string(0) "" ["s"]=> string(0) "" ["sentence"]=> string(0) "" ["title"]=> string(0) "" ["fields"]=> string(0) "" ["menu_order"]=> string(0) "" ["embed"]=> string(0) "" ["category__in"]=> array(0) { } ["category__not_in"]=> array(0) { } ["category__and"]=> array(0) { } ["post__in"]=> array(0) { } ["post__not_in"]=> array(0) { } ["post_name__in"]=> array(0) { } ["tag__in"]=> array(0) { } ["tag__not_in"]=> array(0) { } ["tag__and"]=> array(0) { } ["tag_slug__in"]=> array(0) { } ["tag_slug__and"]=> array(0) { } ["post_parent__in"]=> array(0) { } ["post_parent__not_in"]=> array(0) { } ["author__in"]=> array(0) { } ["author__not_in"]=> array(0) { } ["ignore_sticky_posts"]=> bool(false) ["suppress_filters"]=> bool(false) ["cache_results"]=> bool(true) ["update_post_term_cache"]=> bool(true) ["lazy_load_term_meta"]=> bool(true) ["update_post_meta_cache"]=> bool(true) ["nopaging"]=> bool(false) ["comments_per_page"]=> string(2) "50" ["no_found_rows"]=> bool(false) ["order"]=> string(4) "DESC" } ["tax_query"]=> object(WP_Tax_Query)#17609 (6) { ["queries"]=> array(0) { } ["relation"]=> string(3) "AND" ["table_aliases":protected]=> array(0) { } ["queried_terms"]=> array(0) { } ["primary_table"]=> string(8) "wp_posts" ["primary_id_column"]=> string(2) "ID" } ["meta_query"]=> object(WP_Meta_Query)#17608 (9) { ["queries"]=> array(0) { } ["relation"]=> NULL ["meta_table"]=> NULL ["meta_id_column"]=> NULL ["primary_table"]=> NULL ["primary_id_column"]=> NULL ["table_aliases":protected]=> array(0) { } ["clauses":protected]=> array(0) { } ["has_or_relation":protected]=> bool(false) } ["date_query"]=> bool(false) ["request"]=> string(185) "SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS wp_posts.ID FROM wp_posts WHERE 1=1 AND wp_posts.post_type = 'product' AND (wp_posts.post_status = 'publish') ORDER BY wp_posts.post_date DESC LIMIT 0, 10" ["posts"]=> array(10) { [0]=> object(WP_Post)#17606 (24) { ["ID"]=> int(216048) ["post_author"]=> string(5) "22933" ["post_date"]=> string(19) "2024-04-24 12:27:42" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 07:57:42" ["post_content"]=> string(470) "کتاب حاضر در هشت فصل به مسائلی همچون شناسایی خلأ، استراتژی، ابتکارات استراتژیک، مزایا، اولویت بندی، نقشه راه، اندازه گیری و مدیریت و ارزیابی می پردازد. این کتاب را انتشارات "دفتر پژوهش های فرهنگی" منتشر کرده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو به فروش می رسد." ["post_title"]=> string(158) "فاصله بین استراتژی و اجرا (۸ رکن تحول برای موفقیت در کسب و کار) نشر دفتر پژوهش های فرهنگی" ["post_excerpt"]=> string(17) "گرگ هاردن" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(194) "%d9%81%d8%a7%d8%b5%d9%84%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7-%db%b8-%d8%b1%da%a9%d9%86-%d8%aa%d8%ad%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%b1" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-04-24 18:31:48" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 14:01:48" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(49) "https://hafco.ir/?post_type=product&p=216048" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "product" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [1]=> object(WP_Post)#17610 (24) { ["ID"]=> int(216047) ["post_author"]=> string(5) "22933" ["post_date"]=> string(19) "2024-04-24 12:27:32" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 07:57:32" ["post_content"]=> string(441) "کتاب حاضر در پنج فصل به هم سویی فرهنگ با استراتژی، استراتژی فرهنگ، استراتژی رفتار، استراتژی رهبری،  و ارزیابی اقدامات فرهنگی می پردازد. این کتاب را انتشارات "دفتر پژوهش های فرهنگی" منتشر کرده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو به فروش می رسد." ["post_title"]=> string(198) "استراتژی فرهنگ سازمانی (فرهنگ به عنوان عامل شتاب بخشی برای تغییر معنادار در سازمان) نشر دفتر پژوهش های فرهنگی" ["post_excerpt"]=> string(23) "جان کاتزنباخ" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(197) "%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a8%d9%87-%d8%b9%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-04-24 18:30:41" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 14:00:41" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(49) "https://hafco.ir/?post_type=product&p=216047" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "product" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [2]=> object(WP_Post)#17611 (24) { ["ID"]=> int(216042) ["post_author"]=> string(5) "22933" ["post_date"]=> string(19) "2024-04-24 12:21:47" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 07:51:47" ["post_content"]=> string(635) "کتاب حاضر در هفت فصل به تعاریف و رویکردهای کارراهه، کلیات کارراهه، انواع مسیرهای کارراهه (از گذشته تا امروز)، نظام و برنامه ریزی کارراهه، مدیریت و توسعه کارراهه، نظریه های کارراهه، و برخی از پژوهش های انجام شده با موضوع کارراهه می پردازد. این کتاب را انتشارات "دفتر پژوهش های فرهنگی" منتشر کرده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو به فروش می رسد.  " ["post_title"]=> string(94) "کارراهه (مسیر پیشرفت شغلی) نشر دفتر پژوهش های فرهنگی" ["post_excerpt"]=> string(21) "پرویز احمدی" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(198) "%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%87-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa-%d8%b4%d8%ba%d9%84%db%8c-%d9%86%d8%b4%d8%b1-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%d9%be%da%98%d9%88%d9%87" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-04-24 18:29:42" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 13:59:42" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(49) "https://hafco.ir/?post_type=product&p=216042" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "product" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [3]=> object(WP_Post)#17612 (24) { ["ID"]=> int(216038) ["post_author"]=> string(5) "22933" ["post_date"]=> string(19) "2024-04-24 12:17:03" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 07:47:03" ["post_content"]=> string(732) "نقش استراتژیست در مقام یک شطرنج باز به‌معنای اداره امور یک سازمان با توجه به قوانین بازی شطرنج است. همان‌طور که بیان شد یک شطرنج باز برای هر حرکت خود دلیلی دارد. او می‌خواهد بازی را گسترش دهد، مهره‌های خود را حفظ کند و درنهایت حریف را مات کند. استراتژیست سعی می‌کند از قوانین این بازی الهام بگیرد. این کتاب را انتشارات "دفتر پژوهش های فرهنگی" منتشر کرده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو به فروش می رسد." ["post_title"]=> string(243) "استراتژیست در مقام یک شطرنج باز (زمانی که دنیای کسب و کار پیچیده و ابهام آمیز می شود، رهبری خود را ارتقا دهید) نشر دفتر پژوهش های فرهنگی" ["post_excerpt"]=> string(17) "مارک میلر" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(199) "%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%85-%db%8c%da%a9-%d8%b4%d8%b7%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%a9" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-04-24 18:27:54" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 13:57:54" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(49) "https://hafco.ir/?post_type=product&p=216038" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "product" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [4]=> object(WP_Post)#17613 (24) { ["ID"]=> int(216032) ["post_author"]=> string(5) "22933" ["post_date"]=> string(19) "2024-04-24 12:01:17" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 07:31:17" ["post_content"]=> string(550) "اهمیت مدیریت و کنترل هزینه در هتل به عنوان یک سازمان انواع هزینه ها و کنترل آن هتل، شیو ه های برآورد هزینه، قیمت گذاری خدمات در هتل، مدیریت درآمد هتل و فناوری اطلاعات و کاهش هزینه ها می پردازد. این کتاب را انتشارات "دفتر پژوهش های فرهنگی" منتشر کرده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو به فروش می رسد.  " ["post_title"]=> string(106) "بهای تمام شده کالا و خدمات در هتل نشر دفتر پژوهش های فرهنگی" ["post_excerpt"]=> string(23) "امید آقامیری" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(195) "%d8%a8%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d8%af%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d9%88-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%86%d8%b4%d8%b1-%d8%af%d9%81" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-04-24 18:26:56" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 13:56:56" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(49) "https://hafco.ir/?post_type=product&p=216032" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "product" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [5]=> object(WP_Post)#17614 (24) { ["ID"]=> int(216026) ["post_author"]=> string(5) "22933" ["post_date"]=> string(19) "2024-04-24 11:51:25" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 07:21:25" ["post_content"]=> string(506) "کتاب حاضر به تعریف فروش مجازی و کانال های آن، سطح چهارگانه هوش فروش پلتفرم و تجهیزات فناوری، پیام رسانی ویدئویی، مشتری یابی تلفنی، رسانه های اجتماعی و فروش مجازی می پردازد. این کتاب را انتشارات "دفتر پژوهش های فرهنگی" منتشر کرده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو به فروش می رسد." ["post_title"]=> string(66) "فروش مجازی نشر دفتر پژوهش های فرهنگی" ["post_excerpt"]=> string(15) "جب بلانت" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(186) "%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%86%d8%b4%d8%b1-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%d9%be%da%98%d9%88%d9%87%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-04-28 02:56:33" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-04-27 22:26:33" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(49) "https://hafco.ir/?post_type=product&p=216026" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "product" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [6]=> object(WP_Post)#17615 (24) { ["ID"]=> int(216022) ["post_author"]=> string(5) "22933" ["post_date"]=> string(19) "2024-04-24 11:46:01" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 07:16:01" ["post_content"]=> string(447) "کتاب حاضر به مبحث استراتژی سطح بنگاه می پردازد. تمرکز این کتاب بر سؤالات کلیدی در زمینه توسعه و پیاده سازی استراتژی در سطح بنگاه یک شرکت است. این کتاب را انتشارات "دفتر پژوهش های فرهنگی" منتشر کرده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو به فروش می رسد." ["post_title"]=> string(86) "استراتژی در سطح بنگاه نشر دفتر پژوهش های فرهنگی" ["post_excerpt"]=> string(23) "اولریش پیدون" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(199) "%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b7%d8%ad-%d8%a8%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%86%d8%b4%d8%b1-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%d9%be%da%98%d9%88%d9%87%d8%b4-%d9%87%d8%a7" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-04-24 18:22:48" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 13:52:48" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(49) "https://hafco.ir/?post_type=product&p=216022" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "product" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [7]=> object(WP_Post)#17616 (24) { ["ID"]=> int(216018) ["post_author"]=> string(5) "22933" ["post_date"]=> string(19) "2024-04-24 11:39:15" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 07:09:15" ["post_content"]=> string(801) "عبور از ادبیات رایج برای چابک‌کردن؛ شروع به‌کار شامل استراتژی چابک و درک چشم‌انداز؛ تحقیق و تحلیل شامل چگونگی و کجایی کسب‌ و کار و نحوه ردیابی بازار؛ طراحی و اقدام شامل چگونگی تقویت چابکی در سازمان و چگونگی اجرای استراتژی‌های چابک؛ نتایج شامل سنجش موفقیت و چیرگی بر موانع موفقیت؛ و نحوۀ ادامۀ گفت‌وگو مطالب مطرح‌شده در کتاب هستند. این کتاب را انتشارات "دفتر پژوهش های فرهنگی" منتشر کرده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو به فروش می رسد." ["post_title"]=> string(72) "استراتژی چابک نشر دفتر پژوهش های فرهنگی" ["post_excerpt"]=> string(23) "رالف فرناندو" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(198) "%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%da%86%d8%a7%d8%a8%da%a9-%d9%86%d8%b4%d8%b1-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%d9%be%da%98%d9%88%d9%87%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-04-24 18:21:47" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 13:51:47" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(49) "https://hafco.ir/?post_type=product&p=216018" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "product" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [8]=> object(WP_Post)#17618 (24) { ["ID"]=> int(216014) ["post_author"]=> string(5) "22933" ["post_date"]=> string(19) "2024-04-24 11:33:05" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 07:03:05" ["post_content"]=> string(452) "کتاب حاضر در سه فصل به 4 قاعده اجرای استراتژی؛ به کارگیری 4 قاعده اجرای استراتژی در گروه و به کارگیری 4 قاعده اجرای استراتژی در سازمان می پردازد. این کتاب را انتشارات "دفتر پژوهش های فرهنگی" منتشر کرده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو به فروش می رسد." ["post_title"]=> string(85) "قواعد اجرای استراتژی نشر دفتر پژوهش های فرهنگی" ["post_excerpt"]=> string(22) "کریس مک چسنی" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(198) "%d9%82%d9%88%d8%a7%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d9%86%d8%b4%d8%b1-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%d9%be%da%98%d9%88%d9%87%d8%b4-%d9%87%d8%a7" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-04-24 18:20:55" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 13:50:55" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(49) "https://hafco.ir/?post_type=product&p=216014" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "product" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [9]=> object(WP_Post)#18123 (24) { ["ID"]=> int(216010) ["post_author"]=> string(5) "22933" ["post_date"]=> string(19) "2024-04-24 11:24:33" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 06:54:33" ["post_content"]=> string(770) "این کتاب به مدیریت استراتژی عصر دیجیتال، استراتژ ی های مبتی بر عصر صنعت تا استراتژ ی های مبتنی بر عصر دیجیتال، تعیین استراتژی چابک، چگونگی ساخت کارت امتیازی متوازن چابک، ایجاد قابلیت های هم راستا با استراتژی در مدیریت پروژه، چگونگی تضمین رهبری هم راستا با استراتژی، نحوۀ درک کارکنان از هدف در عصر دیجیتال پرداخته است. این کتاب را انتشارات "دفتر پژوهش های فرهنگی" منتشر کرده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو به فروش می رسد." ["post_title"]=> string(149) "اجرای استراتژی (کارت امتیازی متوازن پویا در عصر دیجیتال) نشر دفتر پژوهش های فرهنگی" ["post_excerpt"]=> string(23) "دیوید ویریوس" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(197) "%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d9%85%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%aa%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%86-%d9%be%d9%88" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-04-24 18:20:08" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 13:50:08" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(49) "https://hafco.ir/?post_type=product&p=216010" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "product" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } ["post_count"]=> int(10) ["current_post"]=> int(-1) ["in_the_loop"]=> bool(false) ["post"]=> object(WP_Post)#17606 (24) { ["ID"]=> int(216048) ["post_author"]=> string(5) "22933" ["post_date"]=> string(19) "2024-04-24 12:27:42" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 07:57:42" ["post_content"]=> string(470) "کتاب حاضر در هشت فصل به مسائلی همچون شناسایی خلأ، استراتژی، ابتکارات استراتژیک، مزایا، اولویت بندی، نقشه راه، اندازه گیری و مدیریت و ارزیابی می پردازد. این کتاب را انتشارات "دفتر پژوهش های فرهنگی" منتشر کرده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو به فروش می رسد." ["post_title"]=> string(158) "فاصله بین استراتژی و اجرا (۸ رکن تحول برای موفقیت در کسب و کار) نشر دفتر پژوهش های فرهنگی" ["post_excerpt"]=> string(17) "گرگ هاردن" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(194) "%d9%81%d8%a7%d8%b5%d9%84%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7-%db%b8-%d8%b1%da%a9%d9%86-%d8%aa%d8%ad%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%b1" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-04-24 18:31:48" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-04-24 14:01:48" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(49) "https://hafco.ir/?post_type=product&p=216048" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "product" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } ["comment_count"]=> int(0) ["current_comment"]=> int(-1) ["found_posts"]=> string(5) "14803" ["max_num_pages"]=> float(1481) ["max_num_comment_pages"]=> int(0) ["is_single"]=> bool(false) ["is_preview"]=> bool(false) ["is_page"]=> bool(false) ["is_archive"]=> bool(false) ["is_date"]=> bool(false) ["is_year"]=> bool(false) ["is_month"]=> bool(false) ["is_day"]=> bool(false) ["is_time"]=> bool(false) ["is_author"]=> bool(false) ["is_category"]=> bool(false) ["is_tag"]=> bool(false) ["is_tax"]=> bool(false) ["is_search"]=> bool(false) ["is_feed"]=> bool(false) ["is_comment_feed"]=> bool(false) ["is_trackback"]=> bool(false) ["is_home"]=> bool(true) ["is_privacy_policy"]=> bool(false) ["is_404"]=> bool(false) ["is_embed"]=> bool(false) ["is_paged"]=> bool(false) ["is_admin"]=> bool(false) ["is_attachment"]=> bool(false) ["is_singular"]=> bool(false) ["is_robots"]=> bool(false) ["is_favicon"]=> bool(false) ["is_posts_page"]=> bool(false) ["is_post_type_archive"]=> bool(false) ["query_vars_hash":"WP_Query":private]=> string(32) "f277c6aeb0cd9ff7ca4086c49a69df37" ["query_vars_changed":"WP_Query":private]=> bool(false) ["thumbnails_cached"]=> bool(false) ["stopwords":"WP_Query":private]=> NULL ["compat_fields":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(15) "query_vars_hash" [1]=> string(18) "query_vars_changed" } ["compat_methods":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(16) "init_query_flags" [1]=> string(15) "parse_tax_query" } }